• Fogamzásgátló kihagyás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Szép napot kívánok! Nekem olyan problémám lenne, hogy..hát elég bonyolult. Tiszteletem! Szóval Dienille fogamzásgátlót szedek, 3 hónaposat vettünk és az elfogyott. Megvettük a következőt 3 hónapra és abból az első levélnél tartok a második hétnél és az a problémám hogy új telefonom van és a régin bevolt állítva 18:00-ra az emlékeztető hogy vegyem be, de az új telóm valamiért nem jelez és így múlt hét hétfő óta össze vissza vettem be. Azaz Hétfőn a hétfőit 6-kor amikor kellett , kedden elfelejtettem és szerdán vettem be reggel a keddit. A szerdait megint csak elfelejtettem és csütörtök délután vettem be, a csütörtökit normálisan és a péntekit megint elfelejtettem és csak szombaton 6-kor vettem be a péntekit a szombatival együtt.. és így tovább. ma bevettem reggel a tegnapit, és ma együtt voltam a párommal és nem védekeztünk és mikor elmentem wc-re csurom vér és barna színű folyadék volt a wc-ben. A kérdésem: véd így is? Bár ma már beállítottam a régi telefonomat úgyhogy mától normálisan fogom szedni, ahogy régebben. Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves hölgyem! Én az egész cilus alatt javaslom az óvszert, mert a fogamzásgátló nem véd ilyen rendszertelen szedés esetében. A vérzés is attól volt, mertrendszeretelenül szedte. Ha nem jönne meg a menses rendesen, csináljon tesztet, mert aktus altt se volt biztos a védettség.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. május 17., 16:22; Megválaszolva: 2011. május 18., 14:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő! 29 éves vagyok. Nemrég kezdtem el fogamzás gátló tablettát szedni. Jelenleg mondhatni túlsúlyos vagyok (158 cm és 91 kg) Már így túlsúllyal kezdtem el viszont szeretnék mindenféle képpen leadni a súlyomból amit...
        Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az együttlétünk során a vaginájába élveztem el, mert úgy emlékeztem, hogy már el kezdte szedni...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...
        Jó estét kívánok. Lenne kérdésem, amivel Önhöz fordulnék bizalommal. Március óta Cipralex 10mg gyógyszert szedek 1szemet és mellé Frontin 0.5mg gyógyszerből 3szemet. Ezeket szednem kell minimum jövő márciusig, és csak utána ha úgy...
        10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a nőgyógyász aki felírta említett trombózisveszélyt? Nem tudom hogy én hajlamos vagyok e erre,...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a kerdesem ha nem spermicid ovszerrel vedekeztunk es kozosules utan folyt a huvelyeme sperma (bent maradt az ovszer) mekkora az eselyem a terhessegre? Koszonom!
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával fordulok Önhöz, hogy tegnap este a párommal történő szeretkezés után bennem maradt a gumi, amikor húzta ki a nemi szervét. A gumi vége nem lógott ki belőlem, de egy ujjpercnyire kellett csak...
        Tisztelt WEBBeteg csapata! A fogamzásgátló tablettáimat (symicia) nem régen kezdtem el először szedni. Az első levéllel végeztem, és a hét nap kihagyás után a nyolcadik napon bevettem a második levélből az elsőt. Aznap védekezés nélkül...
        Körülbelül egy éve kezdtem el Yadine-t szedni, majd ketszer váltottam gyógyszert (deciora, symicia). Márciusban beszedtem az utolsó adagot és abba hagytam a fogamzasgatlók szedését. Úgy éreztem, hogy a tabletta szedése hatással van a...
        Tisztelt Doktornő/ Úr! A tegnapi nap folyamán (hétfő) a fogamzásgátló bevétele után, szinte egyböl, hánytam. Az lenne a kérdésem, hogy ez volt az utolsó előtti tablettám (MILIGEST bevont tabletta), amely szerint szombaton indulna a...