Lindynette

Pár év után ismét elkezdtem a fogamzásgátló szedését. Korábban a Harmonetet szedtem, most a Lindynette-t írták fel. A menstruáció első napján kezdtem el szedni és a 10. napon még mindig vérzés jelentkezik, nem bő de van. Fogamzásgátló nélkül ilyenkor már nem nagyon volt, illetve a Harmonet szedésével nem volt ilyen gondom. A kérdésem az lenne, hogy mivel most kezdtem újból szedni lehet-e ez annak a következménye, illetve hány nap után kezdjek el aggódni, mert már azon gondolkodom, hogy azon túl, hogy visszamegyek az orvoshoz abbahagyom a szedését.

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

A világért se hagyja abba a szedését, a szervezet szokja a tablettát, az első három hónapban a pecsételgetés egyáltalán nem kóros, ne aggódjon!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. április 08., 14:27 ;Megválaszolva: 2011. április 10., 13:50
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló-szedés
Tisztelt Dr. Úr! Roxanelle fogamzásgátlót szedek. Anno szerdai napon kezdtem el szedni a tablettákat és azóta a menstruáció mindig pontosan szombati...
Étrend kiegészítők és...
Üdvözlöm! Több éve Milligest fogamzásgátlót szedek, és egészségmegőrzés céljából L-glutamin aminosavat (napi 5g, puffadással küzdök...
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...