• Fogamzásgátlás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        1 levél:4 éve szedek fogamzásgátló tablettát,eddig semmilyen panasz nem volt vele.ám most az utolsó héten járok a beszedésében,de szombat és vasárnap elfelejtettem bevenni,és még van hátra 3 nap (hétfő,kedd,szerda) amit be kell vennem,ezután jön a 7 napos szünet.mekkora a valószínűsége,hogy teherbe eshetek? és mi következik most? szedjem be a maradék 3 tablettát és tartsak szünetet,mint eddig,vagy szünet nélkül szedjem a következő teljes csomagot? 2 levél:hétfőn írtam önnek,az elfelejtett 2 fogamzásgátló ( utolsó héten jártam vele,és kimaradt a szombat,vasárnap)bevételével kapcsolatban.köszönöm válaszát! bár borzasztó hülyén érzem magam,mert még hétfő délután végre utolértem a nőgyógyászt és Ő meg közölte,hogy bár a hétfői gyógyszert bevettem,be se szedjem a többi gyógyszert,így a hétfő,kedd,szerdait se,hanem tegnaptól(keddtől) számítva 7 napig tartsak szünetet, (én így is cselekszem) majd ismét kezjem el a gyógyszert normálisan szedni,és védekezzünk (ami természetes). azt viszont nem mondta,hogy lesz-e vérzésem,vagy hogy meddig,hányszor,melyik lesz a rendes havi vérzés,mi várható,mikor állnak helyre a dolgok a vérzésemben,és a védettségben.majdnem öszekaptak rajtam az orvosok ,mert az enyém ezt mondta,a másik viszont azt,amit Ön írt meg.A következőképp alakult a helyzetem: ma reggel megjött a vérzésem,és a mai nappal elkezdtem ismét szedni a gyógyszeremet. ( orvosi tanácsra,mert egy másik orvosnak is elmondtam ezt,és azt mondta,hogy mert kimaradt a két nap,szombattól számoljam a hét napot így ma kezdjem szedni.) hát itt tartok most.üdv:NIki

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Niki! Ha elolvassa a tájékoztatót, szerintem ott is megvan, hogy ilyen esetekben kétféle megoldás is létezik. Amit ön csinált, az is teljesen jó. Rövidített ciklus után 7 nap szünet, majd új csomag is optimális megoldás, ilyen esetben is végig védve van, nem kell kiegészítő védekezés.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2011. március 04., 19:50; Megválaszolva: 2011. március 07., 09:21

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr/Nő illetve Úr! A kérdésem az lenne,hogy: 6hónapja szedtem a fogamzásgátló tablettát, de abba hagytam mert elutaztam külföldre és sajnos itthon maradt..1 hónap maradt ki.a kérdésem hogy mikor kezdhetem ujra szedni ahogy néztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem a Jangee fogamzasgátlót, és figyelmetlenségből az elmúlt hetekben egy napon két fogamzásgátló tablettát vettem be egy helyett. Ezt csak akkor vettem észre mikor az utolsó tablettát kellett volna bevenni, és...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 2 és fél héttel ezelőtt terhességmegszakításon estem át. Azóta minden rendben van, megfelelően gyógyulok. Múlt este párommal az előzetes tilalom ellenére szexuális kapcsolatom volt. Pár másodperc aktus után...
        Tiszteletem! Egy olyan egyszeru kerdesem lenne, hogy a “teljes” vedelem erdekeben fokoznam az ovszer (Masculan Pur feherszinu) hatekonysagat azzal, hogy sikositonak a contragelt es/vagy caya gelt hasznalnek. Ez a ket keszitmeny nem tesz kart az ovszer...
        Tisztelt Doktor úr! Zinnat 500-at kellett volna szednem 5 napig napi kettőt ( 10 szem) 6 szem után kiderült hogy allergiés vagyok rá, semmi komoly nem történt kicsit kiütéses lett az arcom de calciumtol és claritintől 2-3 nap alatt helyre jött....
        Ha elvileg a 7 tabletta mentes napon is ugyan úgy tart a gyógyszer hatása akkor az miert más vagy kockázatosabb ha elfelejt bevenni valaki 1-2 tablettát?
        Három hónapja szedem a Symicia fogamzásgátlót. Tegnap (2018.10.16, kedd) este nyolckor bevettem az utolsó szemet a levélből, viszont este 11-kor hánytam, így a tájékoztató szerint a gyógyszernek nem volt ideje felszívódni. A tablettát nem...
        Tisztelt Doktornő! 29 éves vagyok. Nemrég kezdtem el fogamzás gátló tablettát szedni. Jelenleg mondhatni túlsúlyos vagyok (158 cm és 91 kg) Már így túlsúllyal kezdtem el viszont szeretnék mindenféle képpen leadni a súlyomból amit...
        Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az együttlétünk során a vaginájába élveztem el, mert úgy emlékeztem, hogy már el kezdte szedni...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés