Gyógyszer

Tisztelt Dr.Nő! A múlt hónapban a 7nap gyógyszermentes napon nem jött meg nekem, de közben volt véres barnás vérzésem 2hétig, akkor nem kell megijednem? Nincs semmi baj? Már több mint 1hónapja nem éltem nemi életet a párommal. Előre is köszönöm válaszát! Sára

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Kedves Sára!

Javaslom, hogy csinálj egy tesztet a biztonság kedvéért. Nem derül ki egyértelműen, hogy azóta újrakezdted-e a gyógyszert.Ha igen, és ismétlődik a vérzés, illetve a teszt negatív, gyógyszerváltás szükséges.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 25., 20:38; Megválaszolva: 2011. február 28., 14:59
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Kedves Doktor úr, Mtfhr homozigóta génmutációm van, így a fogamzásgátló tabletta szedése nem javasolt. Egy ismerősöm ajánlotta a Nuvaring...
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...