Fogamzásgátló

Fogamzásgátló szedése alatt antibiotikumot (Augmentin) szedtem. A menstruációm szerdai napon jött meg és azon a napon hagytam abba az antibiotikum szedését. A menstruációm vasárnap elmúlott és következő hét szerdán már éltem nemi életet kiegészítő védekezés nélkül. Lehet belőle nem kívánt terhesség? Előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Herman Tünde válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező!

Az antibiotikum szedése, akkor befolyásolhatja a fg. tabletta felszívódását, ha mellékhatásként hasmenés jelentkezik. Ha ilyen mellékhatás nem volt, akkor a legnagyobb valószínűséggel rendben felszívódik a tabletta.

A terhesség a ciklus bármelyik időszakában bekövetkezhet, a legnagyobb valószínűsége ciklus közepén van, vagyis a menses első napjától számított 12-14. napon.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Herman Tünde
Dr. Herman Tünde Szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. február 23., 18:32; Megválaszolva: 2011. február 28., 18:27
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...