Fogamzásgátló...

Üdvözlettel! Avval a kéréssel fordulok Önökhöz, hogy Try-Regolt szedek már 4-5 éve. Az elmúlt napban történt meg elöször hogy kimaradt két szem gyógyszer. A harmadik napon barnás folyásom volt, aztán aznap éjszaka semmi.Reggelre meg gyenge vérzés lett.. A gyógyszert a a két nap kimaradás után újra folytattam. A kérdésem hogy ettől lehetek-e terhes.? És hogy szedjem tovább a gyógyszert,? Vagy mi tévő legyek ha nem múlik el ez a vérzés?

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

A pecsétlés a kimaradt szemek miatt van. Szedje tovább, de használjanak óvszert végig a ciklusban. Nem írta, hogy hanyadik maradt ki, ezért a további instrukciókat a betegtájékoztatóban olvassa el!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. február 03., 08:07; Megválaszolva: 2011. február 06., 10:16
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...