Menstruációs zavarok

Tisztelt Doktor Ur! Koszonom elsosorban valaszat,.Nem volt meg nemi eletem es azert hagytam abba a fogamzasgatlot mert ismeroseim azt mondtak hogy esetleg rossz hatassal van a majra. A fogamzasgatlo miatt van az hogy nem jott meg a menstruaciom mar 3 honapja? Ez vag normalis dolog hogy 16 evesen ilyen problemaim vannak? Udvozlettel Anita!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező!

A fogamzásgátlót az ismerősök véleményére támaszkodva hiba volt abbahagyni. A ciklusbeállítás miatt volt rá szükség, ha jól értem. (Előző levelét én nem tudom visszakeresni.) Mivel ez állította be a ciklust, ha nem szedi, újra szabálytalan lesz. Mindenképp menjen vissza a gondozó nőgyógyászához.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 28., 19:01; Megválaszolva: 2011. január 31., 10:13
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...