Menruációs kérdés

Egy kérdésem lenne hogy jangee fogamzásgátlót szedek 2 hónapja viszont epilepsziára is szedek gyógszert, mindkettő betegtájékoztatójában benne van hogy előfordulhat rendszeretlen menstruáció. elfőrdulhat hogy késik a menszensz? Volt köztes vérzés.

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Előfordulhat vérzészavar. Az orális fogamzásgátlók többnyire nem befolyásolják sem az epilepsziát, sem az epilepszia ellenes gyógyszerek vérszintjét. Ezzel szemben az antiepileptikumok egy része csökkentheti a fogamzásgátlók hatását, ami nem kívánt terhességhez vezethet. Ezért néhány antiepileptikum esetében nagyobb hormontartalmú fogamzásgátlók szedése szükséges. Ha ön epilepsziája miatt gyógyszert szed, feltétlenül tájékoztassa erről nőgyógyászát.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 24., 21:06; Megválaszolva: 2011. január 26., 08:26
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...