Lindynette 20

Tisztelt Doktor Úr/Nő Én másfél éve szedem a Lindynette 20-as vogamzásgátló tablettát. Miután elkezdtem szedni agresszívabb lettem és már a sex-hez sincsen egyátalán kedvem. A kérdésem az lenne hogy ez lehet-e a fogamzásgátló tablettától? A másik kérdésem pedig hogy ha elmennék a nőgyógyászomhoz melyik másik tablettát irassam fel vele? Válaszát előre is nagyon szépen köszönöm! Üdvözlet: Mónika

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Herman Tünde válasza fogamzásgátló témában

A feszültség nem ettől lehet, a libidó csökkenését okozhatja fg. tabletta, de sajnos ez bármelyik fg. tablettánál előfordul, tartson pár hónapos szünetet, hogy a petefészek működése kissé helyre álljon.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Herman Tünde
Dr. Herman Tünde Szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2011. január 24., 18:12; Megválaszolva: 2011. január 27., 13:56
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...