Vérzészavar

Tisztelt Doktor úr! 2010-ben kezdtem el szedni fogamzásgátlót (elsősorban bőrgyógyászati okból) . Először Yadine-t kaptam, amitől egy hónapon át folyamatosan véreztem, ezért leváltottuk Dienille-re. Az első hónapban rendesen jött meg a menstruációm (a szünet 3. napján) , majd a következő hónapokban nem jött meg a menstruációm (a 3., tehát még gyógyszeres héten volt némi barnás-vöröses folyás, de nem nevezném menstruációnak) . A kivizsgálás során nem találtak semmit: nem voltam terhes, a hüvelyi ultrahang nem mutatott rendellenességet némi vékonyságon kívül) . Október-november hónapokban Jangee-t kaptam az orvosomtól, hátha megjön a menszeszem. Ettől a 3. és 4. hetet végigmenstruáltam mindkét hónapban. Újabb javaslatra decemberben visszatértem a Dienillre. Az első hónapban rendesen, a 4., tehát szüneti héten jött meg, szépen a 3. nap estéjén. Most, a 2. Dienilles hónapban ugyanaz történt, mint a Jangee-val: a 3. héttől kezdve folyamatosan vérzek (3. és 4. héten végig) . Mit tehetek? Mi a baj? Van valami, ami segítene ebben? A Dienille-hez azért ragaszkodnék, mert az arcomat, amely nagyon csúnya aknés, pattanásos és sebhelyes volt, helyre hozta. Segítségét és javaslatait előre is nagyon köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

A tablettaszedés első három hónapjában nem tekinthető kórosnak a köztes pecsételő vérzés. Javasolt kivárni ezt az időszakot, és csak a negyedik hónapban váltani, ha akkor is vérzés van.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 20., 13:13; Megválaszolva: 2011. január 21., 11:27
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...