Fogamzásgátlás

Tisztelt Doktor Úr/nő! A problémám az lenne, hogy nemrég két levél Triregol tablettát beszedtem 7 napos szünet után. A második levélnél vérezni kezdtem, nem úgy, mintha megjött volna. (elvileg nem is kellett volna) Mivel már 4-5 éve a Lindynette 20-at szedtem és az ára miatt váltottam a Triregolra. Most viszont újra a Lindynette-t szedem, és még mindig vérzek..igaz az utolsó Triregol levél utolsó szemének beszedése napján nem volt vérzés, következő nap igen. Azóta Lindynette-t szedek és vérzem. Mi lehet az oka? Mit kellene ilyenkor tennem? Abbahagyjam a gyógyszert vagy szedjem végig és utána tartsam a 7napot? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza fogamzásgátló témában

Amennyiben újonnan kezdte szedni a Lindynettet, akkor az első három hónapban nem tekinthető kórosnak a vérzés, az átállás miatt van.Ha valaki szerszünet nélkül szed két levelet, szintén nem kóros a vérzés.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2011. január 12., 17:46; Megválaszolva: 2011. január 13., 15:19
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...