• Aggodalom

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt szakértő! Már 2 éve hormonális fogamzásgátlóval védekezem, de most tartom a 3 hónapos szünetet, így addig óvszerrel védekezünk. Úgy terveztük, hogy az óvszer mellé, még megszakításos módszert IS használunk a biztonság kedvéért. Azonban sajnos csak az ejakuláció után "szakítottuk meg" a folyamatot. Az óvszer nem lyukadt ki, viszont mikor a párom, aki alul volt, "kijött" az óvszer tövénél és nedvességet éreztem, mintha kifolyt volna (ez viszont gondolom lehet maga az óvszer, vagy a hüvelyváladék,de akár ondó is). Mivel általában gyógyszert szedek, sajnos nem tudom milyen az ha melléfolyik az ondó.. között volt). Mindez 2 napja történt. Tegnap este a wc-papíron rózsaszínes foltot vettem észre. Nem tudom mi lehet ez, én sosem véreztem ovulációkor. A történethez hozzátartozik, hogy a fogamzásgátlót szeptemberben hagytam abba, azóta gyógyszer nélküli vérzésem kétszer volt, egyszer 5, egyszer pedig 6 hetes szünet után, tehát nem mondható normálisnak a dolog. A leírás alapján Ön szerint van ok aggodalomra? Ha igen, mi a teendő? (a vérzésem dec.15-21 között volt) Köszönöm türelmét! Bea és Lajos

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Bea és Lajos! Mivel bizonytalan, hogy mi folyt ki, és, hogy ez bejutott-e a hüvelybe, ezt megítélni én sem tudom, az a lehetőség maradt, hogy ha még időn belül vannak Bea vesz be sürgősségi fog. gátlót. Ha a vérzése késne, kedves Bea, akkor ön csináljon tesztet, de nagyon kicsi az esélye a terhességnek. Másik dolog, hogy a korszerű fog. gátlók mellett a szünet tartását már a legtöbb nőgyógyász nem javasolja, mert inkább a nem kívánt terhességek számát növelte, mint a mellékhatásokat csökkentette volna. Az Ellaone 120 órán belül is alkalmazható, mielőbb érdemes elmenni orvoshoz!Háziorvos is írhatja receptre.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010. december 27., 13:40; Megválaszolva: 2010. december 28., 18:11

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr/Nő illetve Úr! A kérdésem az lenne,hogy: 6hónapja szedtem a fogamzásgátló tablettát, de abba hagytam mert elutaztam külföldre és sajnos itthon maradt..1 hónap maradt ki.a kérdésem hogy mikor kezdhetem ujra szedni ahogy néztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem a Jangee fogamzasgátlót, és figyelmetlenségből az elmúlt hetekben egy napon két fogamzásgátló tablettát vettem be egy helyett. Ezt csak akkor vettem észre mikor az utolsó tablettát kellett volna bevenni, és...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! 2 és fél héttel ezelőtt terhességmegszakításon estem át. Azóta minden rendben van, megfelelően gyógyulok. Múlt este párommal az előzetes tilalom ellenére szexuális kapcsolatom volt. Pár másodperc aktus után...
        Tiszteletem! Egy olyan egyszeru kerdesem lenne, hogy a “teljes” vedelem erdekeben fokoznam az ovszer (Masculan Pur feherszinu) hatekonysagat azzal, hogy sikositonak a contragelt es/vagy caya gelt hasznalnek. Ez a ket keszitmeny nem tesz kart az ovszer...
        Tisztelt Doktor úr! Zinnat 500-at kellett volna szednem 5 napig napi kettőt ( 10 szem) 6 szem után kiderült hogy allergiés vagyok rá, semmi komoly nem történt kicsit kiütéses lett az arcom de calciumtol és claritintől 2-3 nap alatt helyre jött....
        Ha elvileg a 7 tabletta mentes napon is ugyan úgy tart a gyógyszer hatása akkor az miert más vagy kockázatosabb ha elfelejt bevenni valaki 1-2 tablettát?
        Három hónapja szedem a Symicia fogamzásgátlót. Tegnap (2018.10.16, kedd) este nyolckor bevettem az utolsó szemet a levélből, viszont este 11-kor hánytam, így a tájékoztató szerint a gyógyszernek nem volt ideje felszívódni. A tablettát nem...
        Tisztelt Doktornő! 29 éves vagyok. Nemrég kezdtem el fogamzás gátló tablettát szedni. Jelenleg mondhatni túlsúlyos vagyok (158 cm és 91 kg) Már így túlsúllyal kezdtem el viszont szeretnék mindenféle képpen leadni a súlyomból amit...
        Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az együttlétünk során a vaginájába élveztem el, mert úgy emlékeztem, hogy már el kezdte szedni...
        Tisztelt doktorúr/doktornő! Olyan kérdésem lenne hogy szinte mindig óramű pontossággal jön meg a menstruációm vagyis a megvonásos vérzés, de most péntek helyett hétfőn jött meg úgy hogy még volt két szem gyógyszerből. A Jangee...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
      • Infografika és videó
      • Hirdetés