Elfelejtett fog. gátló tabletta

Laurina fogamzásgátlót szedek. A 7 napos szünet (dec. 10-16.) - még a menzeszt megelőző - 2. napján (dec.11.) éltem utoljára nemi életet. A helyzetet az súlyosbítja, hogy elfelejtettem a 7 napos szünet után esedékes első napon (dec.17) a következő levél első (sárga) tabletta bevételét, melyet a szokott időponttól számítva csak 15 óra elteltével tudtam pótolni. Lehetek-e terhes? Ha igen, mikortól van értelme terhességi tesztet végeznem? A megkésett tabletta-bevétele a következő 7 napra vagy az egész hónapra van kihatással védekezés szempontjából? Válaszát és tanácsát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Herman Tünde válasza fogamzásgátló témában

Ha elfelejti bevenni a fg. tablettát más formában is, pl. óvszerrel védekeznie kell. A terhességnek az Ön esetében kicsi az esélye, de ha nem jön meg a szokott napon a mensese reggeli első vizeletből csináljon egy tesztet!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Dr. Herman Tünde
Dr. Herman Tünde Szülész-nőgyógyász szakorvos
Kérdés: 2010. december 18., 11:45; Megválaszolva: 2011. január 03., 19:48
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...