Pecsételő vérzés

Az lenne a problémám, hogy kis ideje pecsételő vérzésem van fogamzásgátló szedése mellett.kb 2.5 éve szedem a yasminellett, eddig nem volt panaszom. Mostanában zűrök vannak a párkapcsolati életemben, így sokat idegeskedek, és amikor nagyon feszült vagyok, akkor jelentkezik ez a pecsételő vérzés.Lehet e ennek az idegesség az oka, vagy a gyógyszer lett gyenge? Mindenképp el fogok menni személyesen is nőgyógyászhoz, de kérem írja le válaszát, hogy miért lehet ez. előre is köszönöm!

Dr. Csuth Ágnes válasza pecsételő vérzés témában

Kedves Kérdező!

A gyógyszer hatását gyengíthette esetleg hasmenés vagy kimaradás, antibiotikum, de gyulladás, méhszájon lévő eltérés is okozhatja, tehát feltétlenül javasolt a vizsgálat szervi ok irányába.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. december 15., 14:16 ;Megválaszolva: 2010. december 17., 13:27
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Van valami baj?
Most augusztus 2-án vettem be az első fogamzásgátló tablettámat. Amikor megjött akkor vettem be az első napon. Most van augusztus 10 és folyamatos...
Tri regol tabletta
Tisztelt doktor úr/nő egy hónapja szedem a tri regol tabletátt, a gyógyszer kezdését, a menstruáciom negyedik napján kezdtem el szedni, igy követtem...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Ur! 2 eve hagytam abba a lyndinette 20 fogamzasgatlo szedeset, de most ujra elkezdtem. Mar csak 4 szem maradt a 21bol de meg mindig van...
Mitől lehet ez?
Kedves Dr Úr/Nő! Én egy 18 éves lány vagyok és körülbelül 10 hónapja szedek fogamzásgátlót és eddig nem volt semmi probléma de most...
Köztes vérzés!
Jó napot kivánok! Írtam már önöknek múlt hét vasárnap de nem kaptam választ! Én egy 28 éves lány vagyok és köztes vérzéssel küzködök....