Fogamzásgátló mellett elmarad a havivérzésem

Tisztelt Doktornö/Úr! 6 hónapja szedem a Yadine nevü fogamzásgátló gyógyszert, és olyan próblémám van, hogy nem akkar megjönni a vérzésem.Idáig nem volt ilyen próblémám.Kérem tanácsát, hogy mi tévő legyek, felvagyok fázva, lehet hogy ez befolyásolná? Köszönettel!

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Kérdező!

Igen, elképzelhető, hogy a felfázás miatt nem jött meg a vérzése.Szedje tovább majd a bogyót előírás szerint, de ha a következő is kimarad, akkor forduljon orvoshoz. Amennyiben esetleg hagyott ki tablettát, akkor egy tesztet sem árt azért csinálni.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szakértő
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2008. június 17., 17:50; Megválaszolva: 2008. június 17., 17:50
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...