Pajzsmirigy

Tisztelt Doktornő/úr! 29 éves vagyok pár évvel ezelőtt pajzsmirigy túlműködést diagnosztizáltak nálam. Kaptam rá gyógyszert. ezt követően hol alul, hol túlműködött. Egy idő után meguntam újra elkezdtem fogamzásgátlót szedni és azt követően helyreállt. Játam kontrollra és igaz már rég nem nézték pont az alulműködés határán volt de még a jó tartományban. Most abba szeretném hagyni a tabletta szedését, csak attól félek megint felborul a hormonháztartásom. Mit tegyek simán hagyjam abba a tabletta szedését és ha nincs bajom akkor menjek e orvoshoz. Még babát nem szertnénk csak már régóta szedem és szeretnék tisztulni. Köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem! A tabletta többévnyi folyamatos szedése esetén sem tanácsolják a nőgyógyászok a szünet tartását, nincs szükség tisztulási időre, ha még nem tervez terhességet. A hormonok, amik a tabl.-ban vannak és a pajzsmirigyhormon egymásra kölcsönhatást gyakorol, ezért ha abbahagyja a fog.gátlót, kontrolláltatni kell a pajzsmirigy funkciót.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. szeptember 16., 21:49; Megválaszolva: 2010. szeptember 17., 12:28
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...