Menstriációs zavarok

Tisztelt Doktor! Három hónapja szültem. A múlt hónapban rendesen volt menszeszem, de most már négy napja késik. Régebben nem volt ilyen próblémám, mindig pontosan megjött. Kérdésem az lenne, hogy szoptatás alatt előfordulhat-e, hogy késik, vagy mi lehet a probléma. Fogamzásgátlót szedek. Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem! Milyen fogamzásgátlót használ? A menses késése miatt mindenképp csináljon egy tesztet, ha még azóta sem jött meg. Ha negatív, akkor is csak orvosi vizsgálattal tisztázható a késés oka.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. szeptember 13., 08:06; Megválaszolva: 2010. szeptember 15., 14:27
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...