Fogamzásgátlás

Kedves Doktor Úr/Nő! 2hónapja szedem a Dienille fogamzásgátlót az 1. levél beszedése után körülbelül 3 napig tartott a menstruációm, most a második után pedig 2 napig.Ez probléma vagy ennyinek kell lennie. Az első levél beszedése után szeretkeztünk a párommal más védekezés nélkül. És mindig pontosan bevettem a tablettát maximum 45perc eltéréssel. Lehet bajom vagy a 2 nap nem kevés!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem! Ha a vérzés csak pecsételő jellegű, akkor érdemes tesztet csinálni. Ha bő, akkor valószínűleg csak a tabletta mellékhatása, egyébként a tablettaszedés alatt a menses mennyisége lecsökken.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. szeptember 12., 18:01; Megválaszolva: 2010. szeptember 15., 13:17
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...