Belara szedése utáni menstruáció kimaradás

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy 3 évig szedtem a Belara nevű fogamzásgátlót. 3 hónapja hagytam abba a szedését, az utolsó menstruációm július 29.-én volt. Olvastam már sok helyen, hogy ilyenkor előfordulhat, hogy kimaradozik a menstruációm. A baj csak az, hogy azóta már volt szexuális kapcsolatom, megszakítással védekeztünk, mondjuk, ezt nem is hívnám védekezésnek, de már megtörtént. Megállapításunk szerint nagyon kicsi az esélye annak, hogy teherbe estem, de soha nem lehet tudni. A kérdésem az lenne, hogy el kellene e mennem orvoshoz, vagy csak vegyek egy tesztet? Valójában csak megerősítést szeretnék kérni, mert tesztet már mindenképp venni fogok, de véleményem szerint el kell mennem orvoshoz is, mivel ha a fogamzásgátló abbahagyása miatt késik a menstruációm, ahhoz hogy újra el tudjam kezdeni a gyógyszer szedését, gondolom kell majd valamilyen gyógyszer ami beindítja a menstruációmat. Még hozzá szeretném tenni azt is, hogy 2 napja már jelentkeztek a menstruáció előtti tünetek is, például, enyhe görcsök, hüvelyfolyás, hát fájás. Mi a véleménye? Előre is köszönöm megtisztelő válaszát! Bettycsek

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Bettycsek! Az aktus után kb. 154 nappal lehet teszttel a terhességet kimutatni, elsőként ezt a módszert ajánlom. Akár terhes, akár nem, utána mindenképp keressen fel nőgyógyászt, mert ha nem is terhes, akkor ún, postpill amenorrhoeája van, ilyenkor a vérzés gyógyszeresen meghozható, gyógyszerekkel a ciklus beállítható.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. szeptember 07., 23:13; Megválaszolva: 2010. szeptember 08., 13:08
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...