Probléma

Tisztelt doktor úr/nő! Már több, mint két éve szedek fogamzásgátlót. Eddig semmi gond nem volt vele, a menzeszem mindig órára pontosan jött meg. Az első nap erősebb, aztán egyre gyengébb. Ez az első napja, viszont jelentősen gyengébb, mint máskor, sőt egész nap csak barnás, darabos, minimális vérmennyiséggel. A szokásos hányinger, derékfájás, rossz közérzet is elmaradt. Feltűnően jól érzem magam. Kicsi hangulatingadozás volt előtte, de semmi komoly fájdalom, vagy ilyesmi. Szexuális életet rendszeresen élek, és a gyógyszert is mindig időben szedem. Ennek ellenére van rá esély, hogy teherbe estem? Esetleg valami más probléma állhat emögött? Előre is köszönöm válaszát..Henrietta

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Henrietta! Ha volt, ami gyengítette a gyógyszer hatását, akkor okozhatja az vagy az is lehet, hogy a régóta történő szedés miatt elvékonyodott a méhnyálkahártya. Ha volt gyengítő hatás (pl. hasmenés, antibiotikum, stb.), akkor csináljon tesztet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 28., 02:50; Megválaszolva: 2010. augusztus 30., 13:50
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...