sürgősségi fogamzásgátló

Olyan kérdésem lenne, hogy sürgösségi fogamzásgátló tabletta bevétele után 5 nappal megjött. Nem pecsételő vérzés hanem rendes havi vérzés. viszont a lefolyása nem olyan mint szokott, vagy nagyon erőteljes vagy épp semmi nem jön. Ez normális? Megnyugodhatok hogy már biztos h nem vagyok terhes? Előre is köszönöm.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

Kedves Kérdező! Igen, ez teljesen szokványos jelenség, a gyógyszer hatásának következménye. Megnyugodhat, jelenleg kizárható a terhesség.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
WEBBeteg szerkesztőség
Kérdés: 2010. augusztus 27., 12:27; Megválaszolva: 2010. augusztus 30., 16:47
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...