Fogamzásgátló szüneteltetésével kapcsolatos megfigyelések

Üdvözlöm, 10 évig szedtem a Cilest fogamzásgátló tablettát és mióta tavaly februárban abbahagytam, a következőket tapasztalom: sokkal fájdalmasabb számomra a menstruáció és nagyon könnyen leizzadok, ami igen kellemetlen, mert sokszor naponta 3x kellene pólót cserélnem, amit nem mindig tudok megtenni. Lehet ennek köze a hormonháztartásomhoz? Válaszát előre is köszönöm,

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Igen, sokszor ezek a problémák úgy függnek össze a fog. gátló szedésével, hogy alapból is megvannak, de a gyógyszerszedés rendezi őket. Egy nőgyógyászati vizsgálat szükséges lesz arra, hogy a fájdalmas menstruáció hátterében van-e kóros eltérés, vagy csak funkcionális oka van.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 26., 11:05; Megválaszolva: 2010. augusztus 27., 10:10
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...