Belara fogamzásgátló hatóideje

Tisztelt Doktornő/úr! idén októberben lesz 3éve, hogy szedem a Belara 3x21-es fogamzásgátló tablettát. Tegnap volt az 5. nap, hogy bevettem( előtte volt a 7napos szünet+menstruáció) és "egész nap" (reggel és délután egyszer) hasmenésem volt, de estére jobban lettem...így hát párommal eltöltöttünk egy kellemes estét...és hát bennem ment el. (már így sem örültem mivel a beteg tájékoztatóra az van írva, hogy egy hetet szedni kell a gyógyszert, hogy kifejtse teljes biztonságát...) DE, ennek örömére még késő este...körülbelül a gyógyszer beszedése után 3-4órával megint hasmenésem volt... Szóval, az lenne az én kérdésem, hogy lehetek-e terhes? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a Hasmenés, fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem! Ha a hasmenés a tabletta bevétele után 10 órán belül volt, akkor a felszívódás zavart szenvedhetett, ez esetben a védekezés nélküli együttlét során teherbe eshetett. A hasmenés ideje alatt és még 7 napig használjon kiegészítő védekezést.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 09., 11:58; Megválaszolva: 2010. augusztus 10., 14:58
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...