Menstruáció

Tisztelt doktornő! Nagyon köszönöm a választ, örülök, hogy ilyen segítőkész és mindenek előtt kedves is volt. Végignéztem alaposan a betegtájékoztatót, de erre vonatkozóan semmit sem találtam. Egyébként Dienille a fogamzásgátló neve. Mit hallott róla? Én eddig csupa jót, csak ez az utóbbi két "vérzés" nem túl jó. Attól, hogy 1-1 napot késett a menstruációm nem ijedtem meg, de a pecsételő barnás folyás, vérzés helyett picit megijesztett. Köszönöm még egyszer! Üdvözlettel: Anna

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Anna! A Dienille egy korszerű kombinált fog. gátló, nyugodtan bízhat a hatásában, ha az előírás szerint szedi, nm kell aggódnia, persze ha bármilyen rendellenes vérzés vagy egyéb tünet jelentkezne (mert ritkán ez is benne van a pakliban) forduljon orvoshoz.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. augusztus 02., 10:26; Megválaszolva: 2010. augusztus 03., 09:44
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...