Nuvaring

Tisztelt Doktornö! A kerdesem a következö lenne. E honap 17.-en a menstruaciom elsö napjan helyeztem fel elöször a nuvaringet ez mar 2 hete es sajnos azota is menstrualok ami nem ugy tunik, hogy mulna. Normalis ez az elso alkalommal? Valaszat elöre is köszönöm Larazoe

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Larazoe! Az első 3 hónapban a fogamzásgátlóknál előfordulhat ilyen pecsételés. Ilyen esetben hagyja a gyűrűt a hüvelyben és használja tovább úgy, mint normálisan! Ha a szabálytalan vérzés folytatódik, erősödik vagy ismétlődik, mondja el orvosának!

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. július 31., 08:13; Megválaszolva: 2010. augusztus 02., 11:24
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...