Teherbe eshettem?

Tisztelt Doktornő/úr! Elmentünk nyaralni 3 napra és elfelejtettem magammal vinni a Tri-Regol tablettámat. Mikor hazaértünk folytattam tovább a tabletta szedését.De volt egy kis vérzésem. Már csak az utolsó két tabletta volt hátra, és utána következett a 7 napos szünet.Gondoltam majd akkor megjön a rendes vérzés, de nem így történt.Ebben a hét napban történt sexuális együttlét, megszakított közösüléssel(kétszer)Kérdésem az, hogy teherbe eshettem-e? Válaszát előre is köszönöm!

Legfrissebb cikkek a témában

Dr. Csuth Ágnes válasza a fogamzásgátló témában

Tisztelt Kérdező! A tabletta szedését megszakította, így a további védelem nem alakult ki. A megszakított közösülés a legkevésbé megbízható módszerek közé tartozik, így végezzen terhességi tesztet.

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. július 29., 12:25; Megválaszolva: 2010. július 30., 12:59
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...
Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...