Fogamzásgátló tabletta: mit tegyek?

Tisztelt Doktor Úr/ Nő!

Fogamzásgátló témájában lenne egy fontos kérdésem. Hétfőn, azaz március 8-án, a menstruációm első napján kezdtem el szedni a Yasminelle nevű fogamzásgátló gyógyszert. Viszont az 5. szem bevételét követően 2 órával egy kisebb hányásom volt, ami nem nevezhető komolynak, csak egy kis folyadék és egy azelőtt nemsokkal elfogyasztott túró rudi távozott a szervezetemből. Azt szeretném kérdezni, hogy ezáltal csökkenhetett-e a tabletta hatékonysága illetve van-e valamilyen plusz védekezési teendőnk. Ezen a héten nem voltunk együtt a párommal.

Köszönettel és üdvözlettel:

Zsuzsa

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Zsuzsa!

Igen, a hányás miatt a gyógyszer nem tudott felszívódni rendesen, így várnia kell további 2 hetet, míg védekezés nélkül is együtt lehetnek, hogy biztosan ne legyen terhes.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. március 16., 21:45; Megválaszolva: 2010. március 16., 21:45
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...