• Mikor leszek védett a nem kívánt terhességgel szemben?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedves Doktor úr/ nő!

        Én egy 18 éves lány vagyok, akinél PCO szindrómát diagnosztizáltak, és ennek kezelésére Yasminelle fogamzásgátló tablettát írtak föl. A szedés 10. napjától azonban áttöréses vérzés jelentkezett, ami a 7 napos szünet végére múlt csak el. Most Cypromix-re váltottam(az orvos utasítása szerint). Az lenne a kérdésem, hogy mikortól leszek védett a nem kívánt terhességgel szemben? Rögtön, ahogy elkezdem szedni a Cypromix-et, vagy 7 nappal a szedés megkezdését követően, avagy majd csak az első levél beszedése után?

        Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem!

        Mindenképpen várjon egy hetet, hogy teljes legyen a védelem. Azt azonban nem értem, miért váltottak egyből az egyik legmagasabb hormontartalmú gyógyszerre? Egyrészt legalább 3 hónapot kell várni, hogy egy fogamzásgátló hatása kialakuljon, addig pecsételő vérzés lehet. Ha a 3. hónap során továbbra is pecsételés van, akkor kell váltani, de a 2. lépés a Yasminelle után a Yadine lenne. Pont mint a Lindynette 20 után első körben a Lindynette 30-at érdemes megpróbálni, ha csak a pecsételő vérzés a gond...

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-03-08 09:18:59; Megválaszolva: 2010. március 08., 09:18

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...