Gyógyszer ütközés

Tisztelt Doktornő! Azt szeretném megtudni hogy a sibelium nevű gyógyszer, amit a fejfájásomra szedek nem módosítja e vagy csökkenti a fogamzásgátló tabletta hatását? Lindynette20 fogamzásgátlót szedek.Válaszát előre is köszönöm! Timi

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Timi!

A gyógyszerleírás nem említ kölcsönhatást a hormonális fogamzásgátlókkal, nem kell aggódnia, szedheti bátran a gyógyszert, nem szükséges kiegészítő védekezés.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. március 04., 19:56; Megválaszolva: 2010. március 04., 19:56
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...