• Trombózis

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot! A barátnőmnek egy hete írtak fel fogamzásgátlót és elmondta, hogy az anyukájának és nagymamájának is trombózisa volt a fog.gátlótól. Kivettük a gyógyszert és arra rá van írva, hogy aki hajl. trom. akinél családban előfordult az ne szedje, vagyis azoknak nem javasolt. Hívtuk az orvost, nem veszi fel, most lenne esedékes elkezdeni, de én így nem akarom megengedni. Tudna írni olyan gyógyszert ami alkalmas lehet? Használnánk gumit is de az miattam nem megy. Gumi nélkül bírom egyhuzamban 40 percig is vagy napjában 5-6 alkalommal is, de gumival van hogy nem megy vagy 2 perc után vége az erekciónak és utána gumiban fel sem áll többet. Tartok a fogamzásgálótól, a spirál meg végképp kiesik, lelkiismeret furdalásom van, hogy miattam ilyenekkel kell bajlódnia. Lényeg a lényeg: van olyan fog.gátló ami jó lehet, ami nem okoz bajt, vagy van olyan gumi amiben nincs érzéstelenítő vagy mi okozhatja a problémámat? sokat kipróbáltam, tényleg sokat. Köszönöm a válaszát!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kérdező!

        Nagyon helyesen tették, hogy elolvasták a használati utasítást, és bizony nem lehet elkezdeni szedni a gyógyszert. Mindenképpen szükség lenne egy laborvizsgálatra, amiben ellenőrzik, hogy a barátnőjének is van-e fokozott hajlama a trombózisra. Ha igen, akkor hematológussal kell egyeztetni, hogy szedhet-e, és ha igen, akkor milyen fogamzásgátlót. Addig pedig legyenek türelmesek, ez néhány hét, mire elkészül.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-03-01 18:07:04; Megválaszolva: 2010. március 01., 18:07

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...