Menstruáció késleltetése a fogamásgátló szedésének 1 hónapos szünetében

Tisztelet Doktor Nő/Úr!

Lassan 5 éve szedem a Lindynette 20 nevű fogamzásgátlót. Azt hallottam, hogy kb 5 évenként 1 hónapra érdemes abbahagyni a szedését. Így is tettem. A problémám az lenne, hogy menstruációmat szeretném eltolni 1-2 nappal, de nem tudom hogyan tegyem. Arról már hallottam, hogy a fogamzásgátlót lehet úgy szedni, hogy nem hagyunk ki 7 nap szüntete, hanem szedjük tovább, így egy menstruáció kimarad, de az én esetemben nem tudom mit tegyek. Kezdjem el szedni a fogamzásgátlót?

Válaszát előre is köszönöm!  

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Mostmár, ha abbahagyta, akkor várja meg, hogy mikor jön meg a vérzés. Igazából nem szükséges a gyógyszer szüneteltetése, csak az derül ki, hogy magától megjön-e a vérzése, vagy gyógyszeresen kell rendezni azt. Mivel nem tudja, mikor jön meg a mensese, így nem is biztos, hogy el kell tolni azt.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. február 28., 22:04; Megválaszolva: 2010. február 28., 22:04
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...