• Terhes lehetek?!

        Legfrissebb cikkek a témában
         

         Tisztelt Doktor Nő/Úr!

        Azzal a problémával fordulok Önökhöz, hogy  2010 február 23.-án múlt el a menstruációm...és elfelejtettem az nap bevenni a fogamzásgátlót.. Ma  már 26. van és még mindíg nem vettem be,  szóval 3 nap késésben vagyok!

        Ebben a 3 napban szexuális kapcsolatot létesítettem!

        Terhes lehetek már?!

        Vagy elkezdhetem mától a fogmzásgátlót szedni, és még elkerülhető a "baj"?!

        (yasminelle fogamzásgátlót használok)

        Előre is köszönöm segítségét!  

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem!

        Miért a menses végéhez köti a gyógyszer elkezdését? A vérzéstől függetlenül 7 napos gyógyszerszünetet kell tartani, akár van vérzés, akár nincs, a 8. napon kell elkezdeni a szedést. Ha rendszeresen szedi, akkor ilyenkor inkább szedje végig a következő 21 szemet, de kiegészítő védekezésre a ciklusban végig szükség van. Persze teherbe is eshetett, de ez majd csak a következő megvonásos vérzés elmaradása esetén merül fel. Így, hogy már 6 nap eltelt, nem lehet megakadályozni a nem kívánt terhességet.

         

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-28 22:02:12; Megválaszolva: 2010. február 28., 22:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Férfi inkontinencia
        Tegyen ellene! Töltse le a férfi gátizomtorna füzetet!
        Tiszta orrok, nyugodt napok
        A gátolt orrlégzés rossz közérzetet és táplálási nehézséget is okozhat.
        A nemzet háziorvosa
        Várják a háziorvosokról és a nővérekről szóló történeteket.
      • Hirdetés