• Fogamzásgátló váltás

        Legfrissebb cikkek a témában
        Nincs találat!
         

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A következő problémával fordulok Önhöz: 23 éves vagyok, kb 3 hónapja vettem észre, hogy a menstruációm mennyisége a felére csökkent(eddig 3-4 napig tartott, most inkább 1-2). 6 éve szedek Novynette fogamzásgátlót. A mai napon elmentem egy nőgyógyászhoz, aki megvizsgált, semmi eltérést nem talált, de azért adott beutalót ultrahangra. Valamint azt mondta, hogy a Novynette szokott okozni ilyen panaszokat, ezért egy másik fog.gátlót írt fel helyette (Belara). Ha ez a vérzés-csökkenés nem okoz testi gondot, akkor engem nem zavar, viszont más gyógyszerre nem igazán szeretnék váltani, eddig semmi gondom nem volt a Novynette-tel. A Belarának viszont utána olvastam a neten, sokan panaszkodtak miatta hányingerre, közti vérzésre..stb. A kérdésem az lenne, hogy tényleg szükséges-e áttérnem a jól bevált gyógyszerről egy másikra, emiatt a vérzés-csökkenés miatt? Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamazásgátló témában

        Kedves Kérdező!

        A vérzés mennyiségének csökkenése a tablettaszedés egyik jótékony hatása. Ha semmi panasza nincs, akkor szerintem teljesen felesleges váltania másik gyógyszerre.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Plósz János
        belgyógyász, gasztroenterológus Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Plósz János
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-27 22:19:05; Megválaszolva: 2010. február 27., 22:19

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...