• Lehetek terhes?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr / Doktor Nő!

        3, 5 éve Tri Regol fogamzásgátlót szedek. Eddig még soha nem fordult velem elő ilyen, de elfelejtettem bevenni a tablettát. Hétfőn este 11 órakor kellett volna bevenni, de ehelyett másnap délután 1-kor jutott eszembe a dolog, tehát kb. 14 órás volt a késedelem, de amikor észrevettem, egyből bevettem a következő szemet és a tájékoztatónak megfelelően innentől máshogyan is védekeztünk.

        A levélből megmaradt 2 szemet szokásosan bevettem, és csütörtöktől kezdődött a 7 nap szünet. Elvileg a mai napon (szombaton) kéne megjönnie, ilyenkor szokott, de nem érzem az ilyenkor szokásos menstruáció előtti "tüneteket", vagyis nem feszül a mellem, ami majdnem mindig szokott. Kicsit ideges vagyok, hogy nem-e történt baj, ugyanis a kérdéses napon, amikor elfelejtettem bevenni a tablettát, együtt voltunk. Nagy az esély arra, hogy baj van? Ha hétfőig nem jön meg, akkor érdemes-e terhességi tesztet venni vagy orvoshoz fordulni, vagy várjak még?  

         

        Köszönettel: Anita

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Anita!

        Amikor rendellenes gyógyszerszedés van, akkor gyakran rendellenes vérzés is jelentkezik. Ami legyen szabály, hogy ha kimarad a 7 napos szünetben a vérzés, akkor legyen egy terhességi teszt. Mivel rendben volt a védekezés, nem valószínű a terhesség, ne izguljon.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Bene Orsolya
        kardiológus szakértőnk Itt kérdezhet

        Dr. Bene Orsolya
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-26 10:46:03; Megválaszolva: 2010. február 26., 10:46

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...