• Gyógyszerszünet

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedves Doktornő/Doktorúr!

         3 évig szedtem mercilon tablettát és az orvosom azt javasolta, hogy 2 hónapig tartsak gyógyszerszünetet. Egy hónap már eltelt, de vérzés nem jelentkezett. Az utolsó menstruációmat követően a 16. napon volt pár napig barnás folyásom. A párommal végig védekeztünk, de ennek ellenére azért csináltam tesztet is, ami negatív lett. Nem értem, hogy miért nem jön meg, szeretném ha minden rendben lenne..Ön szerint kizárható a terhesség?

         

        Kitti

         

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kitti!

        Hát, a gyógyszerszünetnek ennyi eredménye van, hogy tudják, nem jön meg egyből a vérzés az első hónapban. Ez akkor fontos, ha véglegesen abba szeretné hagyni a tablettát, mert akkor néhány hónap után, ha nem jön meg a vérzés, akkor gyógyszeresen lehet beállítani azt. Így az lenne a cél, hogy a következő menses első napján ismét elkezdje a gyógyszer, ha fogamzásgátlóra van szüksége. Aggodalomra nincs oka, ha nem jjön emg a vérzése, akkor egy Norcolut nevű gyógyszerrel meg lehet hozni azt.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Szamosi Szilvia
        rheumatológus szakértőnk Itt kérdezhet

        Dr. Szamosi Szilvia
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-23 21:45:35; Megválaszolva: 2010. február 23., 21:45

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...