• Mi tévő legyek?

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt webbeteg!

        A problémám az lenne, hogy egészen idáig fogamzásgátlót szedtem(2évig), de sajnos közbejött néhány tényező így nem tudom, hogy mi tévő legyek.

        Január 4-től 1 héten keresztül antibiotikumot kellett szednem betegség miatt(ez a utolsó gyógyszeres hetem volt). Ezen a héten párommal nem voltam, viszont utána való héten igen, amikor a 7 napos szünetem volt. Január 14-én jött meg és a szokásos 3-4 nap helyett 5 napig tartott és erősebb is volt, arra gondoltam, hogy az antibiotikum miatt gyengülhetet a hatása. Mindezek után, (persze szerettünk volna már babát is és) úgy döntöttem nem szedem tovább, de amikor be kellett volna vennem a tablettát be is vettem szombat és vasárnap is, nagy butaság volt csak a szervezetem még emlékezett és bele se gondoltam. Ez a 2 tabletta után emlékeztetett a párom a dologra és megbeszéltük, hogy tényleg nem szedek be többet. Itt kezdődtek a gondok 21-én észre vettem éppencsak látszódó rózsszínes pettyet a fehérneműmön, ezután 22-én újból megjött és 3 napig tartott. Most viszont nem tudom, hogy mikor kellene megjönnie legközelebb, hiszen ha 22.-ét vesszük, akkor most, vagyis február 18-19 én. 16.-án voltam orvosnál, persze nem magánrendelés és így "siettetee vizsgálat volt". Minden rendben volt, nem láttak semmi kórosat, 8mm-es méhnyálkahártya. Mivel egész hónapban próbálkoztunk, így nem tudom, hogy mikor lenne érdemes tesztelnem, és hogy ez az eredmény megfelelne-e beágyazódás utáni állapotnak?

        Válaszát előre is köszönöm: A.

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem!

        Ha nem jön meg február végéig a mensese, akkor csináljon egy terhességi tesztet. Valóban nem is lehet ilyenkor tudni, hogy pontosan mikor van peteérése, hiszen éppen abbahagyta a fogamzásgátlót, és picit időt kell a szervezetnek hagynia, hogy beinduljon a saját hormonműködése. Tehát ne izguljon, ez még csak egy hónap, bőven van még ideje, hogy terhes legyen.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2010-02-23 20:42:58; Megválaszolva: 2010. február 23., 20:42

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr /nő! Kérdésem a következő lenne. Az előző levél jangee fogamzásgátló utolsó napjaiban doxicyclin antibiotikumot kellett szednem. Pár szem lett volna hátra a levélből abbahagytam azt a levelet megtartottam a 7 napos...
        Tisztelt doktor úr! A párommal megszakításos együttlétet folytattunk, amely nagyon rövid volt és időben megszakította a közösülést. Viszont előtte 2-3 órával, petting során elélvezett, megtörölte magát, de nem mosakodott meg. A ciklusom...
        Kedves Dr. Úr/ Dr. Nő, Roxanelle fogamzasgatlot szedek mar 8honapja es az lenne a kérdésem hogy ma veszem be a 2.placebo tablettat viszont elegge hanyingerem van es hasmenesem is volt. Ha kihanynam esetleg meg lenne hasmenesem akkor szukseges kiegeszito...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeptember 7.-én kezdődőtt az előző menszeszem bár pecsételéssel általában erős vérzéssel kezdődik. 2 nap elkezdtem szedni (életembenelőször) a Lindynette fogamzásgátló tablettámat. 15:01-re ütemeztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptember 25-én jött meg az eredmény, hogy heterogén Leiden mutációban érintett vagyok. Miután kiderült, konzultáltam nőgyógyásszal és azt mondta, hogy bármikor abbahagyhatom a tabletta szedését, rendszertelen cikluson...
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...