Szedjem vagy ne szedjem?

Azzal a problémával fordulok önhöz, hogy 3 éve fogamzásgátlót szedek, mert menstruációm napján mindig rosszul lettem, és elájultam.Ezért nőgyógyászom gyengébb fogamzásgátlót írt fel, a panaszaim elmúltak.39 éves vagyok.Ön szerint, ha abbahagynám a fogamzásgátlót visszajönnének a roszzullétek? Vagy szedjem tovább? Válaszát köszönöm szépen.

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Nem tudom, ha nagyon nem szeretné a gyógyszert szedni, akkor próbálja meg szüneteltetni, és meglátja, ha mégis rosszullét jelentkezik, akkor újra kezdi majd.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. február 22., 23:32; Megválaszolva: 2010. február 22., 23:32
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...