• Segítségét kérem

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Tisztelt Hölgyem!

        A segítségét szeretném kérni. Július óta szedek fogamzásgátló tablettát. Minden este 10-11 óra körül szoktam bemenni. Az elmúlt szombaton kellett volna az újabb csomagot megkezdenem de az esti órákban elmaradt és vasárnap reggel 9 körül vettem be a kimaradt tablettát. Mert a 12 órában benne lett volna csak így nemtudom mert ugye az lett volna az első tabletta. A papíron az volt h utána 7 napig másképpen is védekezni kell, és ma együtt voltunk a barátommal és nem védekeztünk másképp.. de ez volt a 7. nap.
        Az lenne a kérdésem h mennyi az esélye hogy teherbe essek?

        Kérem segítsen és válaszát előre is köszönöm.

        Tisztelettel, egy kétségbeesett lány

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Kétségbeesett Lány!

        Semmi oka a kétségbeesésre, hiszen benne volt a 12 órában a késés, így a hatás nem csökkent, nincs oka aggodalomra.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Földi Gyula
        gyógytornász-fizikoterapeuta Itt kérdezhet

         Földi Gyula
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-20 21:30:58; Megválaszolva: 2010. február 20., 21:30

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...

      • Hirdetések
      • Partnereink hírei
        Hirdetések
        Férfi inkontinencia
        Tegyen ellene! Töltse le a férfi gátizomtorna füzetet!
        Tiszta orrok, nyugodt napok
        A gátolt orrlégzés rossz közérzetet és táplálási nehézséget is okozhat.
        A nemzet háziorvosa
        Várják a háziorvosokról és a nővérekről szóló történeteket.
      • Hirdetés