Spirál

Tisztelt doktor nő/úr!

2éve vírus támadta meg a májam ezért nem szedhetek gyógyszert, most 6 hetes a kislányom és 3napja spirált helyeztek fel most a 3.napon elkezdtem vérezni, ez normális vagy probléma lehet vele? Válaszát előre is köszönöm!

 

                                                                     Sz.P

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamazásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Amennyiben a vérzés nem csökken, vagy alhasi fájdalommal társul, akkor egy nőgyógyászati ellenőrzésre jó lenne elmenni, hogy lássák, nem-e mozdult el az eszköz.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. február 16., 22:05; Megválaszolva: 2010. február 16., 22:05
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...