Fogamzásgátlás

Kedves Dr! Az lenne a kérdésem, hogy mi van akkor ha csak 11 napja szedem a Laurina fogámzásgátlót és tegnap közösülés közben a férfi elment belém.Ez nagy baj? ha igen mit tegyek? elvileg a gyógyszer egyből hat ha bevettem az elsőt. A másik kérdésem pedig az h az természetes h barnás folyásom van a menstruáció óta? ez lehet hogy a gyógyszertól van? várom mielőbbi válaszát köszönettel Virág

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

Kedves Virág!

Nagy valószínűséggel nem lesz semmi baj, nem kell semmit csinálnia. Én a biztonsági 2 hetet szoktam javasolni, de valóban a fogamzásgátló tájékoztatója szerint a biztonság megvolt, és ilyen helyzetben hinni kell neki. A pecsételő vérzés az első ciklus során gyakori, nem kell megijedni ettől, leggyakrabban megszűnik az első megvonásos vérzést követően.

 

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2010. február 16., 20:24; Megválaszolva: 2010. február 16., 20:24
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Terhesség?
Tisztelt Doktor Úr/Nő! Párom 18 éves, most kezdtük el nemi életünket közösen, jobban mondva ő most, nekem évekig volt párkapcsolatom, ahol...
Fogamzásgátló és vitaminok
Tisztelt Doktor Úr! Én Lyndinette fogamzásgátlót szedek és emellett szeretnék még D3+K2 , magnézium, B-komplex illetve cink és réz vitamint...
Tri regol
Jó napot Tri regolt szedek 2015februàr óta és azóta most az egyszer fordult elö, hogy az okkersàrga szinü tablettàt nem az elejétöl kezdtem el inni...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót de pár hónapja abbahagytam és most kialakult egy kapcsolatom. Most ért véget a menzeszem...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. 3 évig szedtem a Symicia fogamzásgátlót, pár hónapja abbahagytam, de most lett egy kapcsolatom és újra szeretném szedni megint. Pont...