• Védekezés (óvszer)

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedves Doktor! Ma vettem 1 csomag (3db-os) Life Styles óvszert. Az összes létező gumit megnézegettem (milyen fajta stb.) Aztán ezt a márkát vettem meg. Azt írta vékony, extra síkosított. De, itthon vettem észre a hátoldalán, "ultra vékony, extra síkosított" szó van feltüntetve. (Sajnos, ehez a védekezési módszerhez kell fordulnunk. De félek, hogy az nagyon vékony a gumi, s "baj" bekövetkezik.) 01) Eltud-e jobban vékonyodni az óvszer? 02) Vagy csak kiszakadhat? 03) Az ultra vékony óvszernak nagyobb esélye van a kiszakadásnak, mint az átlag vastagságúnak? 04) Esemény utáni tablettát vegyek-e? (Vényes vagy vénynélküli) - azért kérdem, mert még nem használtam tablettát. Bár, úgy hallottam magas hormontartalmú! Ugy-e jól tudom? A nőgyógyászom azt nem mondta meg (sajnos), ha bekövetkezik a BAJ, akkor vegyek be 72órás tablettát. Ha nem szedhetek hormontartalmú gyógyszert. Akkor én nem is használhatok ilyet? Ilyen esetben mit lehet tenni, ha esetleg elszakad a gumi, nem vehetek be gyógyszert? Azért megkérdezem személyesen nőgyógyászomat... Köszönöm a válaszát: ANY

        WEBBeteg szakértő válasza a esemény utáni tabletta témában

        Kedves Any!

        Nem kell izgulni, az ultravékony ugyanolyan biztonságos megoldás, mint az átlagos vastag, nem fog elvékonyodni.

        Ha bekövetkezik a baj, akkor 72 órán belül bármelyik nőgyógyászati szakrendelésen felírják az esemény utáni tablettát, ami receptköteles. Nem kérdeznek semmit se. Azt még mindig nem tudom, miért nem szedhet hormontartalmú készítményeket, így nem tudok nyilatokozni arról, hogy beveheti-e a gyógyszert. A fokozott trombózishajlam mellett is lehet adni a gyógyszert, mert nem öszrtogénszármazékot tartalmaz, így annyira nem fokozza a trombózisra való hajlamot.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész Itt kérdezhet

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-02-16 20:17:35; Megválaszolva: 2010. február 16., 20:17

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr /nő! Kérdésem a következő lenne. Az előző levél jangee fogamzásgátló utolsó napjaiban doxicyclin antibiotikumot kellett szednem. Pár szem lett volna hátra a levélből abbahagytam azt a levelet megtartottam a 7 napos...
        Tisztelt doktor úr! A párommal megszakításos együttlétet folytattunk, amely nagyon rövid volt és időben megszakította a közösülést. Viszont előtte 2-3 órával, petting során elélvezett, megtörölte magát, de nem mosakodott meg. A ciklusom...
        Kedves Dr. Úr/ Dr. Nő, Roxanelle fogamzasgatlot szedek mar 8honapja es az lenne a kérdésem hogy ma veszem be a 2.placebo tablettat viszont elegge hanyingerem van es hasmenesem is volt. Ha kihanynam esetleg meg lenne hasmenesem akkor szukseges kiegeszito...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeptember 7.-én kezdődőtt az előző menszeszem bár pecsételéssel általában erős vérzéssel kezdődik. 2 nap elkezdtem szedni (életembenelőször) a Lindynette fogamzásgátló tablettámat. 15:01-re ütemeztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptember 25-én jött meg az eredmény, hogy heterogén Leiden mutációban érintett vagyok. Miután kiderült, konzultáltam nőgyógyásszal és azt mondta, hogy bármikor abbahagyhatom a tabletta szedését, rendszertelen cikluson...
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...