• Fogamzásgátló abbahagyása

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedves Doktornő!

        Azzal a problémámmal fordulok Önhöz, hogy többszöri gyógyszerváltás után végül abba szeretném hagyni a Lindynette 30 szedését. Azért szedtem a 30-ast, mert a többitől köztivérzésem volt. Abbahagyni pedig azért szeretném, mert arra gyanakszom, hogy ettől hullik már jó ideje a hajam. Mielőtt el kezdtem hormonális fogamzásgátlókat szedni, nem volt ilyen gondom, de rá pár hónappala kezdésük után kezdődött, most pedig már belefáradtam ezekbe. Nem csak hajullásról van szó hanem más egyéb gondokról (libidócsökkenés minden gyógyszer mellékhatása nálam, fejfájás is, már több mint 1 éve szedek ilyeneket). A kérdésem az lenne, hogy ha abbahagyom számítanom kell-e fokozottabb hajhullásra, és ha igen hogyan próbálhatnám megelőzni? Így is vékonyszálú a hajam, és kevés szal kicsit aggódom, szedek vitaminokat, gyógysamponokat használok stb. Február 10-én kellene újra kezdenem a következő levelet, de az orvosomhoz 11-én mehetek legkorábban. Remélem tud segíteni, mer tmár nagyon el vagyok keseredve.

        Üdvzözlettel: Anita

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Anita!

        Nyugodtan abbahagyhatja a fogamzásgátló szedését, amire nagyon kell figyelnie, hogy alapos kivizsgálást lenne célszerű végezni, hogy a hormonháztartást ellenőrizzék. Nemcsak a női, vagy férfi hormonok rendellenessége okozhat hajhullást, de egyéb hormonok is befolyásolják a jelenséget, emellett egy bőrgyógyásznak is jó lenne megmutatnia magát, hogy több oldalról is kövessék a panaszt.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2010-02-13 15:09:48; Megválaszolva: 2010. február 13., 15:09

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr /nő! Kérdésem a következő lenne. Az előző levél jangee fogamzásgátló utolsó napjaiban doxicyclin antibiotikumot kellett szednem. Pár szem lett volna hátra a levélből abbahagytam azt a levelet megtartottam a 7 napos...
        Tisztelt doktor úr! A párommal megszakításos együttlétet folytattunk, amely nagyon rövid volt és időben megszakította a közösülést. Viszont előtte 2-3 órával, petting során elélvezett, megtörölte magát, de nem mosakodott meg. A ciklusom...
        Kedves Dr. Úr/ Dr. Nő, Roxanelle fogamzasgatlot szedek mar 8honapja es az lenne a kérdésem hogy ma veszem be a 2.placebo tablettat viszont elegge hanyingerem van es hasmenesem is volt. Ha kihanynam esetleg meg lenne hasmenesem akkor szukseges kiegeszito...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Szeptember 7.-én kezdődőtt az előző menszeszem bár pecsételéssel általában erős vérzéssel kezdődik. 2 nap elkezdtem szedni (életembenelőször) a Lindynette fogamzásgátló tablettámat. 15:01-re ütemeztem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Szeptember 25-én jött meg az eredmény, hogy heterogén Leiden mutációban érintett vagyok. Miután kiderült, konzultáltam nőgyógyásszal és azt mondta, hogy bármikor abbahagyhatom a tabletta szedését, rendszertelen cikluson...
        Jó napot. Anita vagyok. 3 napja léguti fertőzésemre antibiotikumot írtak fel nekem. A házi orvos mondta hogy amíg szedem az antibiotikumot ne szedjem a lindinettet mert felesleges. Kiüti a hatását. Így tettem. A 3-dik nap megjelent menzesz szerű...
        Kedves doktor úr! Az lenne a kérdésem, hogy 6 év kihagyás után újra mercilon fogamzásgátlót szedek. Ugyan a betegtájékoztatóban az van, higy azonnali a hatás de a párommal mi azóta is még szakítva védekezünk plusz. Tényleg hát azonnal a...
        Tiszteletem!22éve szedek fogamzásgátló tablettát.Kb 4éve Azalia-t.99%-os pontossággal be szoktam venni, most a második heti adagból a szerdai kimaradt, amit csütörtök reggel pótoltam. Ekkor 2 szemet vettem be.(szerdait, csütörtökit)Szerda este...
        Tisztelt Doktor Úr!/ Doktornő! Közel 5 éve Cerazette tablettát szedek, kezdetben a szoptatás okán, aztán nem váltottam, nagyon tetszett a "nincs havivérzés" állapot.. Tanácstalan vagyok a megbízhatósága terén, tekintettel arra hogy az utóbbi...
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...