• Fogamzásgátlás

        Legfrissebb cikkek a témában
         

        Kedves Doktor Úr/Nő!

        Érsebész javaslatára abba kell hagynom a fogamzásgátló tabletta szedését. Azt mondta, hogy mindkét lábam billentyűje nem működik megfelelően így nem javasolja a tabletta hosszútávú szedését.

        Most szeretném abbahagyni, viszont ebbe a ciklusba együtt voltunk a barátommal az 1 és a 3.héten. Így abbahagyhatom, vagy szedjek még egy levélell?

        Az utolsó tabletta szedése után 10 óráva hasmenésem volt ( valószínűleg rosszat ettem ).

        Most a tabletta szünet 3. napjánál tartok.

        Milyen vérvételre lenne szükség, hogy a trombózishajlamnak a súlyosságát megállapítsák? Ki ad rá beutalót?

        Ilyen esetben mit szoktak javasolni fogamzásgátló eszköznek? Tartós a kapcsolatom és spirált nem szeretnék a kockázatai miatt.

         

        Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem!

        Bátran abba lehet hagyni a fogamzásgátlót, nem befolyásolja az együttlét. Amikor el kellene kezdenie a gyógyszer szedését, akkor már más védekezést kell választania.

        A fokozott trombózisra való hajlamra egy laborbeutaló kell, amit nőgyógyász is, sebész is, háziorvos is kérhet.

        Sajnos fogamzásgátlónak, ha még nem szült, akkor az óvszert tudom javasolni, a méhen belüli eszköz csak végső megoldásként jön szóba.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Piros Zsuzsanna
        általános orvos, fül-orr-gégész Itt kérdezhet

        Dr. Piros Zsuzsanna
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-10 18:01:41; Megválaszolva: 2010. február 10., 18:01

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...