• Menszesz eltolás Cilest-tel

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves DoktorNő! Szokásos "problémával" fordulnék Önhöz:) El szeretném tolni a menstruációmat 3 nappal, ugyanis most kedden fejezem be a levelet, és így pont pént/szomb-ra jön meg.Barátommal hétvégén találkozunk általában, ill.akkor utazgatom is, és ezen szeretnék változtatni, hogy a továbbiakban "előnyösebb" helyzetem legyen. Azaz, hogy kedd helyett pénteken vegyem be az utolsó szemet, így sem a vasárnapi utazgatásban, sem hétvégén nem lenne hátráltató tényező.Kérdésem az lenne, hogy ezt hogyan tegyem meg? Febr.16-án, azaz kedden venném be az utolsó szemet.Utána szabad még egy következőből 3 szemet szednem, hogy péntekre essen ez a nap, majd 7 nap szünet, azután egy teljesen új levél kezdése? Vagy fordítva, a 7 napos szünetet rövidítsem le 3 nappal, tehát már szombaton kezdjem el szedni az új levelet? Vagy ezt a féle "taktikát" befolyásolja a menstruáció? Ezt értem úgy, ha még nem jönne meg (bár ezt kizárom, mert nekem a 3, ill 4.nap szokott megjönni) És még egy kérdésem, hogy ez a tologatás befolyásolja a tabletta hatását, akár ha kevesebbet veszek be, akár ha 3-mal többet? Kellene-e kiegészítő védekezés? Nagyon köszönöm a segítségét! Szép napot! Üdvözlettel: Anita

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Anita!

        A legjobb módszer a kedvezőbb dátumra, ha hamarabb kezdi el szedni a gyógyszert, így viszont nem fog most később megjönni a vérzés, csak a következő ciklusban módosul majd. Emellett bárhogyan is döntött a legfontosabb, hogy ne vegyen be 21 szemnél kevesebbet, és ne hagyjon ki több, mint 7 napos szünetet.

         

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-08 21:17:42; Megválaszolva: 2010. február 08., 21:17

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...