• Közti vérzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Én 21 éves vagyok, 3 éve szedem a lindynette 20-at...az utóbbi fél évben többször fordult elő közti vérzésem, elmentem a nőgyógyászomhoz, ő most lindynette 30-at írt fel nekem, de azt mondta egyik hónapban a 20-ast a következőben a 30-ast szedjem...nem értem pontosan, hogy mi ennek a lényege és, hogy mitől is van pontosan...és ha nem szednék gyógyszert akkor terhes sem lehetnék?

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Hölgyem!

        Én sem értem, mi ennek a lényege, szerintem egyszerűen át kellene térni a 30-as-ra, remélhetőleg megszűnik a pecsételés, ha nem, akkor másik készítményt kell választani. Kérdezze meg bátran kezelőorvosát a probléma miatt.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Farkas Ágnes
        Itt kérdezhet

        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-02-06 13:49:43; Megválaszolva: 2010. február 06., 13:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...
        Tisztelt Doktornő/Doktorúr! 2019.06.01.-jén éjszaka hajnali 4 körül történt a baleset. Kiszakadt az óvszer és nem vettük észre. A barátom bennem ment el. Reggel vettük meg a tablettát, a baleset után 8-9 órával sikerült...
        Tisztelt Doktornő/ Doktor Úr! Több, mint 2 hete egy “baleset” miatt sajnos úgy alakult, hogy esemény utáni tablettát kellett bevennem, ami miatt a menstruációm kb. 1 héttel korábban jelentkezett. Ekkor kezdtem el a Lindynette fogamzásgátló...
        23 éves nő vagyok. Symicia fogamzásgátlót írt fel a nőgyógyászom. Naponta 10 szál cigit szívok . Mennyire veszélyes ez így? Szeretném a későbbiekben abbahagyni a dohányzást.