• Fogamzásgátló szedés alatti vérzészavar

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr. Nő!

        28 éves vagyok.2 éve szedek Lyndinette fogamzásgátlót. Az utóbbi hónapokban híztam 5 kg-ot, és emelett van persze a munkahelyi stressz.

        A tablettaszedés "közepette" menszesz előtti fájdalmaim voltak-majd a pisilésnél észlelt kisebb vérzés-de az abba  is maradt. Majd pár napra rá ez ismétlődött.Ez az elmúlt héten történt. Ma veszem be az utolsó szemet(a 21.-et)Mitől lehetséges ez a vérzészavar? Félek, hogy valami komolyabb probléma is lehet.

        A párommal a szexuális életünk heti 1 alkalommal kimerül:(

        Viszont az ő gyermekkori makkműtétje miatt a makkja jóval nagyobb-ezt a kapcsolatunk elején nehezen viseltem, mivel fájt a behatolás.Szeretkezés után még jó pár napig kellemetlen volt. Most már valamivel jobb, de azért kellemetlen az "eleje".

        A nedvesedéssemmel nincs gond.

        Várom mihamarabb válaszát!

        Kösznettel: Virág

         

         

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Virág!

        Ilyenkor végig kell gondolni, hogy nem-e történt valami, ami csökkentette a gyógyszer hatását. Ha nem talál ilyet, akkor ami felmerül még az a hüvelyfertőzés. Most nem nemi betegségre gondolok, mert egyszerűen a stressz miatti gyengébb immunrendszer miatt is felborulhat a normál flóra. Ez okozhat gyulladás miatti vérzékenységet is. Emiatt érdemes lenne elmennie egy nőgyógyászati vizsgálatra, de egyébként próbljon meg nem izgulni, mert bizony a tabletta mellett is jelentkezhet rendellenes vérzés, vérhatóan nem lesz több ilyen. Ha mégis előfordulna gyakrabban pecsételés, és nincs szervi oka a dolognak, akkor 1-2 ciklus múlva el kell gondolkozni azon, hogy talán a gyógyszerváltás jelenthet megoldást.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Tünetellenörző Laborértékek

        Kérdés: 2010-01-30 23:47:27; Megválaszolva: 2010. január 30., 23:47

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Nö/Úr! Azzal a kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy 7 hete szültem , és sajnos mivel 100% tápszeres a babám így a Tri regol tabletta szedését folytatom. Mivel még nem volt meg az első mensesem, problemat jelent e ha mar elkezdtem...
        Kedves WEBBETEG! A héten van a harmadik hete ,hogy az ESTELLE nevű fogamzásgátlót szedem. A második héten kb.3napig hányingerem volt és szédülés majd amikor ez befejeződött akkor elkezdődött egy fájás ami néha enyhébb de sűrűn érzem a...
        Üdvözlöm Lenne egy olyan kérdésem hogy június 21en megjött a menstruációm 24en voltam együtt közben a férjemmel 26an vettem be egy esemény utáni tablettát mert sajnos az óvszer kiszakadt és biztosnak találtam ha beveszem majd 28an elmúlt....
        Tisztelt Doktor Úr/ Doktornő! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy szeretném újra elkezdeni a Cerazette fogamzásgátlót azonban ez egy kicsit komplikált helyzet úgy érzem. 4 évig szedtem a Rezia nevű készítményt de kiderült, hogy nem...
        Jo napot! Az lenne a problemam,hogy 4 honapja szedem a Roxanelle nevu fogamzasgatlot. Tegnap a szokasos idoben beakartam venni viszont nem vettem eszre, hogy a penteki helyett a szombatit vettem be azaz amit ma kellenne, ma pedig beveszem a pentekit. Lehet...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! Fogamzásgátlót szedek körülbelül egy éve. Súlyos ételallergiáim vannak, laktóz intoleranciám is van. A tablettát laktáz enzimmel szedem, mert különben ugyanúgy előjönnek a tünetek. Pár napja elkezdtem...
        Mistral fogamzásgátlóm 2.szemét 13 órával később vettem be a kelleténél. Az első és a később bevett gyógyszer közti időben nemiegyüttlétünk volt a párommal. Mi a teendő ilyenkor? Lehetek terhes?
        Tisztelt Doktor úr! 19 éves vagyok és a barátommal nem rég kezdtünk szexuális életet élni. Egyelőre óvszerrel védekezünk, de nagyon félek, hogy terhes leszek. Az előjáték után /ilyenkor a péniszét a nemiszervemhez dörzsöli/, óvszerrel...
        Üdvözlöm! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz hogy már 5 éve szedek fogamzásgátló tablettát (Dienille) és mellette szeretnék elkezdeni szedni egy étrendkiegészítő anyagcsere serkentő tablettát (InDiat). Azt szeretném megtudni Öntől...
        Tisztelt Doktor Úr! Doktor Nő! A 3. fogamzásgátló tablettát szedem.( először Mistral,  utána Novynette) ezektől minden tabletta szedés második hetében barnás közti vérzésem volt. Orvos tanácsára kaptam egy magasabb hormontartalmú...