Fertőzés!?

Kedves Doktor Úr/Nő

 
Én 17 éves vagyok és valószínűleg valamilyen fertőzésem van de sajnos nem tudom mi lehet az. Szedek fogamzásgátlót már 6 hónapja. Eleinte Mercilont szedtem de a nőgyógyásom 4 hónap után tri-regol drazsét írt fel. Most azt szedek. Viszont elég sokszor van kellemetlen, csipő érzésem. Folyásom is van ami fehéres sárgás túrós állagú. De ez csak a mensturáci után 6-7-8 nappal. Vizelésizavaraim is szoktak lenni. Ha fürdök utána a csipő érzés egy kis ideig eláll. Sajnos nem tudom mi lehet ez... Ezért szertnék öntöl tanácsot kérni!
Előre is köszönöm!

Dr. Farkas Ágnes válasza hüvelyi folyás témában

Kedves Hölgyem!

Hüvelyfertőzése van, ez okozza a panaszait, mind a vizelési panaszokat, mind a folyást. Valószínűleg baktérium a kórokozó, és nőgyógyászhoz kell menni vele, mert receptre kapható gyógyszerre van szüksége, hogy meggyógyuljon.

Azt nem tudom, miért váltott a Tri-regolra, bár a fertőzés ettől független, de érdmes lenne alacsonyabb hormontartalmú gyógyszert szednie, de persze biztosan volt oka annak, miért ezt írta fel orvosa.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. augusztus 08., 23:14; Megválaszolva: 2009. augusztus 08., 23:14

Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás

Hüvelyi folyás
Üdvözlöm! 3 évig szedtem Symicia fogamzásgátlót aztán egy időre abba hagytam és most 2 hónapja újra kezdtem, mert lett egy kapcsolatom és...
Fogamzásgátló tabletta...
Tisztelt Doktor Úr! 12 napja szedem a Mistral fogamzásgátló tablettát, tegnap délután óta nagyon erőteljes szédülést, fejfájást, hányingert...
Fogamzásgátló-szedés
Tisztelt Dr. Úr! Roxanelle fogamzásgátlót szedek. Anno szerdai napon kezdtem el szedni a tablettákat és azóta a menstruáció mindig pontosan szombati...
Fogamzásgátló
Tisztelt Doktor Úr! Yasminelle fogamzásgátlót szedek szeretném tudni hogy a következők csökkenthetik e a hatását? Sörélesztő tabletta, Betadine...
Első injekció 40 felett
Jó napot Doktor Úr! Tablettáról le lettem állítva és most az injekció a Depo-provera-ra lettem át állítva. Tegnap volt az első mivel menszesz...