Baleset...

31 éves vagyok. Az utolsó menstruációm június 25.-én volt, 11.-én történt a baleset, elszakadt az óvszer...., 5-6 órára rá bevettem az első szem postinort majd 12 óra múlva a másodikat is, azóta görcsölget a hasam, de még nem jött meg, ahogy számoltam 25.-én kellett volna, a ciklusaim átlagosan 30 naposak, terhes lehetek v cs összezavarodhatott a hormonháztartás?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza esemény utáni tabletta témában

Kedves Hölgyem!

Az esemény utáni tabletta valóban okozhat rendszertelen mensest, de ha egy hétnél tovább marad ki a vérzés, akkor egy terhességi tesztet érdemes csinálni, és el kell menni konrtollra.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 29., 15:11; Megválaszolva: 2009. július 29., 15:11
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Esemeny utani tabletta
Jo napot! Azzal a panasszal fordulok Onokhoz, hogy tortent egy kis baleset tegnap ejjel. A parommal aktus kozben kiszakadt a gumi. Kb. 1 ora mulva ujra...
Szükséges az esemény utáni...
Tisztelt Asszonyom/Uram! Barátnőm Mistral fogamzásgátlót szed rendszeresen. Ma kell elkezdenie a következő levél gyógyszert, viszont tegnap este az...
Második esemény utáni tabletta egy...
10-én bevettem egy esemény utánit, viszont 29-én kiszakadt a gumi és éppen kozépidőben voltam. vegyek be mégegy esemeny utánit, 72 órásat, ha a...