Fogamzásgátlás

A menstruációm első napján felhelyeztem a hüvelygyűrűt, és a vérzés elállt. Régebben szedtem tablettát, és nem emlékszem, hogy ilyen akkor előfordult volna. Lehetséges, hogy a kiáramló hormonok miatt van ez? Ez elő szokott fordulni?

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg Szakértő válasza fogamzásgátlás témában

Kedves Hölgyem!

Nem kell aggódnia, ez előfordulhat, és hormonhatás következménye lehet.

Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 28., 11:59; Megválaszolva: 2009. július 28., 11:59
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátló tabletta csere
Tisztelt Doktor Úr! Lassan 2 éve szedem a Ditinell 0,060mg/0,015 mg fogamzásgátló tablettát. Az elmúlt 3-4 hónapig a 4 db placebo tabletta közül a...
Fogamzásgátló
Üdvözlöm. Évek óta szedek Symicia fogamzásgátlót, mindig este 7kor szoktam beszélni, de most a 7 napos szunet utan elfelejtettem bevenni és csak a...
Fogamzásgátló hasmenés esetén
Üdvözlöm! Több éve Mercilont szedek.Hasmenésem volt 5-6 napig szedtem rá Normix antibiotikumot. A párommal közben együtt voltunk 1x a tablettamentes...
Mi a teendő?
Üdvözlöm Doktor Úr! Az a helyzet, hogy 1,5 éve szedem a velgyn nevű fog.gátlót, eleinte a menstruációs görcseimre lett kiirat a, de most először...
Fogamzásgátlás
Tisztelt Doktor Úr! Szakértő segítséget szeretnék kérni, több éve szedek Yadine tablettát. Kényelmi okokból szeretném a menstruációm kezdő...