Fogamzásgátló

Tisztelt Dr nekem az lene a kérésem hogy én mán 2 honapja szedem triregol fogamzásgátlot és azota sokat hiztam meg sokszor hányigerem van töle meg szédülök menyi az eséje ha gyogyszert szed valaki hogy teherbe seik ha 5 napot kihagy

Legfrissebb cikkek a témában

WEBBeteg szakértő válasza fogamzásgátló témában

Kedves Hölgyem!

Ha kihagy, akárcsak egy szemet is, akkor teherbe lehet esni. Amit javaslok, hogy forduljon a gyógyszert felíró nőgyógyászhoz, és kérjen másik gyógyszert, mert a váltással lehet, hogy megoldódik a panasz.

 Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
Kérdés: 2009. július 25., 17:28; Megválaszolva: 2009. július 25., 17:28
Kérdések és válaszok: Fogamzásgátlás
Fogamzásgátlás használata
Tisztelt Doktor Úr! 3 éve szedem ugyanazon fogamzásgátló gyógyszert (Mirabella 75 mikrogramm/20 mikrogramm) és ez idő alatt semmilyen problémám...
Lehetek terhes?
Márciusban kimaradt a teljes menstruációm ciszta miatt. A nőgyógyászom Jangee nevű fogamzásgátlót írt fel amit a 8.napon szedtem be miután késett...
Gyógyszer mellett előbb jött meg
Szép napot. Gyógyszert szedek fél éve (Zoely) általában a 28-30.nap a cilkus. Előző hónapban 02.28-03.03ig volt vérzésem. De 03.13-03.16ig is...
Fogamzásgátlás mellett...
Üdvözlöm! Az iránt szeretnék érdeklődni Öntől hogy most már lassan 6 éve fogamzásgátló tablettát szedek (Dienille) és szeretnék a...